EXPOSICIÓ

DISTÀNCIA CURTA Nicolás Paris. Exercicis per sembrar llampecs


  • De divendres 10 de febrer al dilluns 1 de maig de 2017

  • 25.00 €

    Durant tot el curs, descompte del 50 % en els CaixaLabs que es reservin conjuntament amb un Futur Variable o un Cinema i debat.


    Descompte del 50% en els CaixaLabs que es reservin des de l'inici de la campanya i fins al 30 de setembre.
     

    Comprar entrades
  • Horaris i ubicacions

Horaris i ubicacions

Tancar
CaixaForum Barcelona 

De divendres 10 de febrer al dilluns 1 de maig de 2017

  • Adreça:

    Av. Francesc Ferrer i Guàrdia, 6-8., 08038 Barcelona, Barcelona

  • Horari:

    De dilluns a divendres, horari a convenir

  • Durada:

    1 h 30 min
  • Promocions:

    Durant tot el curs, descompte del 50 % en els CaixaLabs que es reservin conjuntament amb un Futur Variable o un Cinema i debat.


    Descompte del 50% en els CaixaLabs que es reservin des de l'inici de la campanya i fins al 30 de setembre.
     

  • Reserves:

  • Preu:

    25 €/ grup (màxim, 30 alumnes)
     

  • Aforament:

    30 places
  • Comentaris:

    Si teniu alumnes d'integració en el vostre grup, feu-nos-ho saber. Treballarem per donar resposta a les seves necessitats.

    Places limitades.

    Es prega màxima puntualitat.


    Podeu sol·licitar aquesta activitat en anglès.


    Si veniu amb un grup d'educació especial, informeu-nos amb antelació. Treballarem per preparar l'activitat escollida o us proposarem l'activitat més adequada a les necessitats del grup.

  • Accessibilitat:

Pestañas principales

Com aprenem? Què podem aprendre en una exposició? I què hi podríem ensenyar, allà dins? Nicolás Paris s'ho pregunta constantment i et convida a compartir-ho amb la seva obra El diàleg, el rumor, la llum, les hores o (prototip per a material pedagògic), un projecte de participació, experimentació i intercanvi d'idees. Nicolás ha dissenyat també l'espai expositiu i ha seleccionat obres d'altres artistes per convertir l'exposició en una mena de laboratori per exercitar l'observació, la interrogació i el diàleg. Així, el més important no són les obres sinó allò que hi succeeix a dins i que elles poden provocar.
Per abordar totes aquestes qüestions, el taller Distància curta proposa que els alumnes adquireixin un paper actiu com a espectadors i vagin construint el discurs mentre l'educador opera com a guia per a l'aprenentatge. Al cap i la fi, com diu Nicolás Paris, per aprendre hem de mantenir una conversa, i per establir qualsevol conversa, cal que les dues parts hi intervinguin activament. El taller, doncs, activa els recursos necessaris perquè es produeixi aquest diàleg, i de la manera més rica possible. Per dir-ho amb les seves paraules, durant l'activitat posarem en pràctica exercicis per sembrar llamps.


Segueix investigant
Temàtiques educatives:
Nivells educatius: