CONFERÈNCIA

EYECatalunya abril: Compromís social, educació i felicitat

Forma part de: EYECatalunya: innovació tecnològica al servei de la creativitat


Horaris i ubicacions

Tancar

Pestañas principales

A la trobada del mes d'abril, EYECatalunya se centra en l'educació per a la felicitat, les emocions i el compromís social. Els convidats són Jordi Ros Giralt, creador de la xarxa social Labdoo, que té com a objectiu acabar amb la desigualtat digital al món i contribuir a la consolidació de l'educació com a dret universal; Carles Cros Segura, líder de Delivering Happiness at School, projecte que busca contribuir a la millora del sistema educatiu, i Jorge Zentner, escriptor i creador de La Atención, un taller d'autoconeixement, harmonització i integració personal, reeducació emocional i expressió creativa.


Jordi Ros Giralt
Doctorat en telecomunicacions a la Universitat de Califòrnia, el 2010 Jordi Ros va crear la xarxa social Labdoo. La plataforma permet fer arribar portàtils en desús carregats d'aplicacions educatives a tot el planeta. El projecte ha beneficiat 480 centres educatius de més de cent països, i ho ha fet a cost zero i de manera sostenible amb el medi ambient. El seu somni és acabar amb la desigualtat digital al món i contribuir a la consolidació de l'educació com a dret universal.
 

Carles Cros Segura
Lidera la iniciativa Delivering Happiness at School a escala mundial, que busca contribuir a la millora del sistema educatiu amb la intenció de "plantar la llavor perquè les escoles estiguin més obertes al canvi de paradigma educatiu que ve".
 

Jorge Zentner
Ha dedicat molt de temps a la lectura i l'escriptura, publicant obres per a infants, adolescents i adults: novel·la, contes, articles, ressenyes, entrevistes, poemes i sobretot còmics en llibres, revistes i diaris de diferents països. Fa uns quants anys que es dedica a l'estudi i la pràctica de La Atención, un taller d'autoconeixement, harmonització i integració personal, reeducació emocional i expressió creativa.

 


En col·laboració amb:
Segueix investigant
Temàtiques relacionades:
Públics: