TALLER

Llums, càmera, joc!

Programant la llum com a eina per a jocs col•lectius i projectes d'art a l'aula

Forma part de: STEAM Conf. 2a Conferència Internacional d'Educació


Horaris i ubicacions

Tancar

Pestañas principales

Participa en equip en un videojoc col•lectiu en el qual interaccionaràs amb la pantalla mitjançant llanternes i filtres de color. Treballarem els fonaments de programació per a aquest tipus de projectes, i en discutirem les possibilitats per a l'aula.


 


Altres activitats del cicle "STEAM Conf. 2a Conferència Internacional d'Educació"
    • TALLER

      1×4 Portem STEAM a l'aula

      $nombreUbicacion. 15 d'abril de 2016

      Workshops basats en una metodologia activa i en la integració i la vinculació del coneixement de manera crítica i responsable des de cinc àmbits: científic, matemàtic, lingüístic, tecnològic i sociocultural.
      En el workshop es practicaran píndoles de quatre projectes:

      - VideoMAT

      - Tecnologies creatives

      - Motxilla bioclimàtica

      - Nanotecnologia + RRI i controvèrsies sociocientífiques

       

    • 15.00 €
    • Entrades
En col·laboració amb:
Segueix investigant
Temàtiques relacionades:
Públics: